7 Tanda nyata perempuan sudah berz1n4 atau disentuh lelaki

ADSENSE Link Ads 200 x 90
ADSENSE 336 x 280
Gadis yang masih tetap suci adalah gadis yang memelihara maruahnya serta tak pernah disentuh oleh mana-mana lelaki. Sentuh bukan punya maksud berpegangan tangan dsb. Tetapi apa yg di maksudkan adalah sentuhan intim lelaki hingga seorang perempuan itu hilang daranya. So, di sini ada beberapa sinyal yang bisa andakenalpasti samada kekasih anda masihlah dara maupun tak. Untuk yang pingin jadikan rekan hidup, anda selayaknya sensitif pada perkara ini. Tersebut adalah petua serta cara untuk mengenalpasti samada kekasih anda masihlah suci atau pun tak.

TANDA SEORANG PEREMPUAN YANG SUDAH DiSENTUH

1. DAHI

Untuk perempuan yang masih tetap dara, kita bisa tengok lewat dahinya. Gadis yang masihlah suci dahinya licin serta tak berkedut. Untuk wanita yang tidak ada dara, kita bisa tengok perbezaanya. Dahinya berkedut serta memiliki garis-garis halus. Dahinya tak licin seperti wanita yang masih suci. Dahinya kadang kala terlihat berkedut walaupun tak bercakap. Untuk saksikan kelainan ini, anda bisa saksikan pada orang yang telah berkahwin serta orang yg tidak berkahwin. Simak benar betul pada bahagian dahinya.

2. HIDUNG

Gadis yang masihlah suci atau tubuhnya belum disentuh oleh lelaki, hujung hidungnya berwarna kemerah-merahan, bila disentuh hujung hidungnya terlihat merah. Gadis yg tidak suci hujung hidungnya merah namun merah pucat. Cermati anal wanita anda yang masihlah kecil. Saksikan hidungnya, masihlah merah serta tak pucat. ini adalah satu diantara sinyal untuk perempian yang tidak ada dara.

3. PUNGGUNG

Punggung gadis beralih memiliki bentuk dikarenakan oleh dua perkara iaitu kerana sistem horman serta disentuh lelaki. Punggung yang telah terkena sentuhan lelaki bakal jadi besar terutamanya untuk yang telah lakukan jalinan kelamin. Punggung gadis yang masihlah suci meskipun gemuk ia masihlah terlihat cantik, sebab masihlah kental serta tegang dan tak lesu serta jatuh. Cuba cermati pinggang gadis, bila pinggangnya masihlah ramping serta punggung tak besar, tak montok serta kenyal pada punggungnya.

4. LEHER

Untuk wanita yang masihlah dara, telah pastinya leher serta kulitnya masihlah anjal serta tegang tetapi gadis yang gemuk. Untuk wanita yang kurus, kesan kedut maupun kedutan kita bole saksikan pada bahagian lehernya. Ada garis garis halus kecil di bahagian lehernya, garisnya putus-putus tidaklah panjang. Maksud yang lain gadis yang tidak ada dara memiliki garisan halus melintang pada bahagian lehernya.


photo hiasan

5. RAMBUT

Rambut adalah mahkota wanita namun juga berperanan memastikan gadis itu masihlah suci atau tak. Gadis yang masihlah suci, rambutnya memanglah kemas, terlihat fresh serta tak kasar, sesaat gadis yang telah hilang kesuciannya, rambutnya terlihat tak berghairah. Untuk menunjukkan cuba siapkan satu buah kelapa muda yang telah dilubang ditengahnya serta airnya tak dibuang lantas masukan potongan rambut itu. Bila rambut2 itu terapung dipermukaan air kelapa berarti gadis itu masihlah suci. Bila semuanya rambut itu terbenam ertinya gadis itu telah tak suci. satu lagi langkahnya, bila sewaktu ditiup angin rambut gadis itu mengembang lembut serta kembali ketempat aslinya.

6. GARIS TELAPAK TANGAN

Gadis yang berkulit tidak tipis serta kasar, cuba cermati ke-2 tapak tangannya, seandainya retak, punya maksud gadis itu telah hilang kesuciannya. Gadis yang masihlah suci, ke-2 telapak tangannya halus serta licin. Bila kesuciannya sudah hilang, ke-2 tapak tangannya saat di tekan warnannya pucat tak merah, bila selepas ditekan, ia bakal tegang dan merta. Satu langkah lagi, cuba cermati tapak tangan kanan, bila ada garis putus bahagian tengah bererti kesuciannya sudah hilang, apabila tak terputus bererti ada harapan kesuciannya belum hilang. sesudah lihat telapak tangan yang kanan, cuba genggam ibu jari tangannya dalam saat satu minit, saat menggenggam merasa panas sedikit serta ibu jarinya merah saat dilepaskan, bererti ada harapan masihlah suci. Simak juga ibu jarinya, apabila terlihat pucat sekali meskipun ada rasa hangat bererti kemungkinan besar kesuciannya telah terbang.

7. TUMIT KAKI

Untuk yang tidak ada dara, kita bisa saksikan pada bahagian tumit kakinya. Tumit kakinya terlihat bln. dihujungnya. Untuk yang dara, tumit kaki hujungnya terlihat tajam. Cermati untuk pasangan yang telah berkahwin.

Tetapi demikian, kenyataan ini tidaklah sahih 100 persen. Ini hanya petua beberapa orang dahulu. Sebatas perkongsian.

Sumber : Citopaneh
ADSENSE 336 x 280 dan ADSENSE Link Ads 200 x 90

0 Response to " 7 Tanda nyata perempuan sudah berz1n4 atau disentuh lelaki "

Post a Comment